کلینیک فروردین

کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر

کلینیک فروردین

کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت ۲۰۱۷

لیزر “الکساندرایت” (الکس) با طول موج ٧٥٥ نانومتر نوعی لیزر اختصاصی جهت جذب توسط رنگدانه های مو (ملانین) است که عملکرد آن منحصرأ جهت ازبین بردن موهای زائد می باشد. قویترین و مؤثرترین لیزر جهت کاهش موهای زائد لیزر الکساندرایت است. سایر دستگاه ها با مدل های متفرقه، قیمتی 5 تا 10 برابر کمتر و به همان نسبت اثربخشی کمتری خواهند داشت.

ویژگی های دستگاه الکساندرایت :

- استفاده از کولینگ منحصر بفرد گاز (بجای باد سرد) با احتمال صفر سوختگی

- دارای تائیدیه سازمان جهانی دارو و غذای آمریکا FDA و CE اروپا

- مناسب برای انواع پوست از جمله پوست‌های ایرانی

- جزء پرطرفدارترین لیزرها در میان ایرانیان

- کم دردترین، ایمن‌ترین و سریعترین دستگاه حال حاضر دنیا

- نتیجه‌گیری سریع با اثربخشی بالا در رفع موهای زائد و برداشتن خالهای زیر پوستی در حداقل تعداد جلسات و کمترین زمان ممکن

- تاثیرگذاری بعد از اولین جلسه درمانی کاملا مشهود است

- بدون درد، سوختگی، سوزش و عوارض جانبی

- با قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مناسب برای انواع موها (هر نوع مو با هر ضخامتی)

مکانیسم اثر لیزر الکساندرایت در رفع موهای زائد در پوست های مختلف :

 برداشت موهای زائد به وسیله لیزر بر پایه جذب انتخابی نور نهاده شده است که در آن اشعه لیزر بدون آن که به سطح پوست آسیبی وارد کند وارد پوست شده و جذب فولیکول های مو می گردد، در این حالت آسیب های بافتی در فولیکول مو در حداکثر میزان خود و دریافت محیطی در حداقل است

رنگدانه ملانین در لایه اپیدرم پوست حتی در پوست های تیره بسیار کم و در مقابل به میزان بسیار زیاد در مو تجمع یافته است بنابراین ملانین بهترین و مهمترین ماده بیولوژیکی هدف برای بکارگیری جذب انتخابی لیزر به منظور رفع موهای زائد است (به همین دلیل است که هیچ دستگاه لیزری روی موهای سفید اثر ندارد). هر چه موها تیره تر و کلفت تر باشد تاثیر لیزر بیشتر است لذا اکثر لیزرها روی موهای بور و کم رنگ تاثیر کمتری دارند.

در لیزر از یک نور با یک طول موج مشخص که توسط ملانین جذب می شود استفاده شده، نوردر محل هدف به انرژی گرمایی تبدیل شده و فولیکول و پیاز مو را از بین می برد به این ترتیب هم زمان صدها فولیکول مو تخریب می شوند و امکان رشد مجدد موهای زائد در آن ناحیه خاص از بین می رود یا خیلی کم می گردد این درمان در چند مرحله و طی چند ماه انجام می شود.

میزان از بین رفتن و تاثیر دراز مدت لیزر بستگی به نوع و طول موج دستگاهی دارد که برای این کار استفاده می شود، با لیزرهای پیشرفته و اختصاصی برای موهای زائد مثل الکساندرایت شانس موفقیت 70 تا 80 درصد می باشد.

نوع دستگاه لیزر موجود در کلینیک فروردین لیزر الکساندریت نابلکس ۲۰۱۷ میباشد که مجهز به تکنولوژی لانگ پالس جهت رفع موهای کرکی، همچنین تنظیم عرض پالس و میزان انرژی ورودی متناسب با رنگ پوست و نوع مو میباشد که این خصوصیت این قابلیت را به ما میدهد که بتوانیم در هر جلسه انرژی مناسب همان جلسه را داشته باشیم که باعث کاهش عوارض ناشی از سوختگی ناشی از انرژی بالا و یا کم بودن اثر به دلیل انرژی پایین می شود.

یکی از مزیت های مهم این دستگاه مجهز بودن آن به قویترین و اختصاصی ترین کولینگ یا سیستم خنک کننده (اسپری) جهت کاهش حس درد و التهاب و سوزش می باشد. این سیستم برخلاف خنک کننده سایر دستگاه ها که از یک باد ساده استفاده می کنند، از گازهای فوق سرد نیتروژن(rsc) استفاده میکند که بلافاصله قبل و بعد از هر شات لیزر روی بدن اسپری میشود و قابلیت تنظیم برای افراد مختلف بسته به نوع پوست و حساسیت فرد به درد را دارد که موجب شده کمترین درد و سوزش را نسبت به سایر دستگاه های لیزر در هنگام درمان داشته باشد، (در حدی که به راحتی و بدون کرم بی حسی هم قابل تحمل است) از طرفی دیگر با این سرمای بسیار زیاد لیزر را می توان با درجات بالاتری و بدون هیچ آسیبی استفاده کرد که در نهایت باعث به حداقل رسیدن تعداد جلسات خواهد شد. همچنین قابل استفاده برای افرادی است که پوست برنزه دارند.اما در مقابل، این گازهای کرایوژن هزینه های بسیار زیادی برای مراکز دارند و باید برای هر فرد به طور مستقل شارژ شوند. (یکی از دلایلی که انجام لیزر موهای زائد با این دستگاه گرانتر از سایر دستگاه ها می باشد)

تعداد جلسات و فواصل :

معمولا تعداد جلسات با دستگاه الکساندریت برای خانم ها ۴ الی ۶ جلسه خواهد بود (برای آقایان معمولا تعداد جلسات بیشتر خواهد بود). بعد از جلسه اول قسمت زیادی از موها ریزش خواهند داشت و بعد از جلسه دوم ممکن است مراجعه کنندگان احساس کنند موها کامل از بین رفته اند و نیاز به شارژ مجدد نمی باشد اما توصیه اکید به ادامه پروسه درمان طبق صلاحدید پزشک میباشد. فواصل جلسات، هر ماه می باشد بعد از جلسه چهارم فواصل بسته به الگوی ریزش مو برای هر فرد اختصاصی تعیین می شود

با توجه به هزینه بالای خرید دستگاه با کیفیت، هزینه جلسات لیزردر کل دنیا بالا بوده و قطعاً هنگام پیشنهاد قیمت نازل، دستگاه یا  اصل نبوده یا از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد و هزینه پایینی برای تهیه شده است پس بهتر است به دنبال قیمت مناسب و کار با کیفیت باشید.

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

هیچ دستگاه لیزری قادر به برداشتن دائمی تمامی موها نیست. اکثر آنها منجر به کاهش قابل توجه مو می شوند. این به این معنی است که معمولا درصدی از مو دوباره رشد خواهد کرد. در بیماران دارای موهای سفید و یا بور به احتمال زیاد در طول یک سال مو مجدد رشد میکند. در بیماران با موهای تیره و پوست روشن، رشد مو به طور قابل توجهی کاهش می یابد اما برخی از موهایی که در مرحله خواب بودند ممکن است در طول درمان فعال شوند که باعث رشد جزئی مو در طول جلسات ماهانه می شود. به طور کلی پس از اتمام درمان استاندارد، مو تا 2 سال رشد نخواهد داشت.

بهترین روش ها قادر به کاهش 90% موهای زائد میباشند و در بعضی نواحی نیاز به روتوش مجدد در طول زمان خواهد بود پس الفاظی از قبیل تضمینی، دائمی و..... غیر علمی و عملی بوده و صرفا جهت جذب مشتری میباشد. جلسات روتوش که برای برخی از افراد نیاز خواهد بود به صورت سالیانه یا طولانی تر بوده و بسته به الگوی رویش موها تنظیم خواهد شد.

مرکز تخصصی پوست مو لیزر فروردیناز مجهزترین و بهترین مراکز لیزر در تهراناز مجرب ترین پرسنل و متخصصین پوست و مو استفاده کرده و تمام وسایل لیزر توسط قوی ترین ضدعفونی کننده های دنیا، ضدعفونی می گردند.

جهت جلب رضایت مراجعین و برطرف شدن سوالات و اضطراب عزیزان تست شات رایگان جهت آشنایی با نحوه کار دستگاه الکساندرایت و میزان درد ناشی از آن و سرعت و دقت دستگاه توسط تیم پزشکی انجام میشود.


لیزر موهای زائد



مشاوره پوست و مو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.