کلینیک فروردین

کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر

کلینیک فروردین

کلینیک پوست، مو، زیبایی و لیزر

مزایای سابسیژن

سابسیژن چیست؟


سابسیژن درمانی مؤثر، کارآمد و ساده برای درمان جای جوش ها و فرورفتگی های پوستی است. کلیه آثار زخم، اسکار، آکنه و بخیه اگر به شکل فرورفتگی بر روی پوست باقی مانده باشند، با این روش برطرف می شوند. این روش درمانی، عملکردی متفاوت و عمیق برای برطرف نمودن اسکارهای فرورفته است که برای این کار، بخش های همبند از بخش فیبروتیک آزاد شده و به این طریق فرورفتگی های جوش و زخم هموار می شود از این درمان برای جوانسازی پوست هم کمک گرفته شده و می توان چروک های خطی و عمقی را نیز درمان کرد.

فرورفتگی هایی که در سطح پوست ایجاد می شود و ناشی از جای جوش یا اسکار می باشد گریبان گیر بسیاری از جوانان و نوجوانان می باشد و در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس آنها تاثیر بالایی دارد.اگر این فرورفتگی ها سطحی باشند با استفاده از روش میکرونیدلینگ می توانیم آنها را از بین ببریم. اما اگر فرورفتگی ها عمقی باشند با این روش از بین نمی روند و باید از سابسیژن استفاده کرد. در شیوه جدید این تکنیک از سوزنی به اسم کانول استفاده می کنیم و از طریق آن وارد بافت می شویم و چسبندگی و فیبروزی که بین بافت و پوست همبند زیرینش است و باعث ایجاد این فرورفتگی ها شده است را از بین می بریم. این روش عارضه خاصی را ندارد به جز مختصری قرمزی و کبودی در محل که طی یک تا دو روز برطرف خواهد شد. همچنین ترکیب این روش با روش های میکرونیدلینگ و میکرودرم ابریژن می تواند تأثیر بسزایی در از بین بردن این فرورفتگی ها و جوانسازی پوست داشته باشد.

مزایای سابسیژن :


  • در درمان جوشگاههای شدید و فرورفته آکنه موجب یک تحول اساسی دردرمان میشود و نتایج درمانی سایر اعمال مانند پیلینگ یا لیزر را نیز افزایش میدهد.
  • صرفه جویی در وقت
  • سهولت انجام کار
  • نتایج درمانی عالی
  • استفاده از فقط یک سوراخ کوچک در هر طرف صورت
  • فقدان خونریزی و کبودی قابل توجه
  • امکان استفاده در همه فنوتیپ های پوستی
  • مدت زمان نقاهت کوتاه (2 تا 3 روز)
  • امکان درمان همزمان در یک جلسه با پیلینگ شیمیایی یا مکانیکی (میکرودرم ابریژن) و یا لیزردرمانی
  • قابلیت انجام درهمه فصول و عدم محدودیت از نظر مواجهه با آفتاب
  • این روش نه تنها در درمان اسکارهای آتروفیک آکنه کاربرد دارد بلکه در درمان چین های عمیق صورت و نیز بهبود قابل توجه هر گونه اسکار آتروفیک و فرورفته (شامل اسکارهای خطی سزارین یا آپاندیسیت یا کوله سیستکتومی) و نیز جوانسازی کلی پوست در پوستهای مسن و دچار سولار الاستوز وسیع و چین و چروک واضح و نیز در بهبود سلولیت در ناحیه ران یا باسن نیز کاربرد دارد.

تعداد جلسات لازم برای سابسیژن :


تعداد جلسات مورد نیاز برای سابسیژن با توجه به شدت اسکار تعیین می شود. متخصص پوست بعد از بررسی و معاینات لازم این تعداد جلسات را تعیین می کند. اگر شدت اسکار کم باشد یک جلسه سابسیژن برای درمان می تواند کافی باشد اما در صورتی که جای اسکار عمیق و شدید باشد به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز است. بیشتر افراد بعد از یک جلسه درمانی به نتیجه مطلوب می‌رسند اما در موارد بسیار شدید اسکار، برای بهبودی نیاز به جلسات درمانی بیشتری است. در مواردی نیز برای دستیابی به نتایج بهتر، به طور همزمان فیلر تزریق می‌شوند یا از لیزر برای صاف شدن و استحکام بیشتر پوست استفاده می‌شود.


سابسیژن

سابسیژن



مشاوره پوست و مو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.